Bloggens syfte

Jag har fått en del frågor om varför den här bloggen egentligen drivs. Tycker jag att det bara är en kul grej, eller är det skolrelaterat? I mitt allra första inlägg hittar ni all information ni kan tänkas behöva om bloggen. Inlägget kan ni hitta HÄR. Om ni har ytterligare frågor är ni välkomna att lämna en kommentar så svarar jag så fort jag sett den :)


Slänger in en relativt snygg bild på mig själv också. Ungefär så såg jag ut när "Carl Bildt, Egypten och konsten att stava korrekt"-inlägget försvann från datorn för andra gången. Ganska kul att skriva om det faktiskt. (Om ni, mot all förmodan, skulle vilja låna några av bilderna som finns på min blogg måste ni fråga först. Det är jag som har tagit dem och därför tillhör de mig.)

Kommentarer
Postat av: Filip Henriksen

Mycket intressant blogg det här. Den får man fortsätta läsa helt enkelt.



Väl mött

Filip

2011-02-02 @ 18:07:17
Postat av: Hannah

Du är så välkommen så, kul att fler hittar hit!

2011-02-02 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0