Välkomna!

Mitt namn är Hannah, jag är 18 år och går sista året på Söderportgymnasiet. Min blogg kommer att fungera som mitt projektarbete under det här sista året och fokus kommer att ligga på aktuella samhällsfrågor och nyheter. Varje vecka kommer jag att skriva ett lite större inlägg som kommer att likna någon form av krönika, och ett eller ett par mindre inlägg. Jag kommer att ta upp olika ämnen som jag tycker är intressanta, tragiska eller roliga. Bloggens namn hic et nunc betyder här och nu på latin, vilket är just vad den här bloggen kommer att handla om - ämnen som är aktuella här och nu.

Jag har ett par mål med den här bloggen, bland annat att skapa diskussioner. Jag vill gärna få feedback på det jag skriver och kommer att som mål att få minst en kommentar på varje "krönika" som jag skriver. Så om du är av annan åsikt än mig, eller om du håller med om det jag skriver, skicka iväg en kommentar om vad du tycker!

Ett annat mål med bloggen är att få så många läsare som möjligt. Jag kommer snart att sätta upp mer konkreta mål när jag ser hur många läsare jag lyckas få ihop på ett par veckor. Så småningom kommer jag att försöka komma på nya sätt att marknadsföra bloggen på, och se vad det får för effekt på läsarantalet.

Välkomna till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Peschan

Schysst namn åtminstone, hoppas på stordåd.

2010-09-24 @ 11:12:59
Postat av: Hannah

Visst är det? Ja, det gör minsann jag med!

2010-09-26 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0