Vem vill gå i tvåan nu?

Två tredjedelar av dagens penicillindos är nu nere tillsammans med en cookie. Håller på att läsa min kära väns bok. Tänk att hon har skrivit en bok. En hel bok. Lilla Katarina. Jag hoppas att den publiceras (bara mailet hon skrev till alla förlagen när hon skickade ut manuset borde ge henne den finaste platsen på Bokia, men jag tror inte att det funkar så. Tyvärr.) för den är helt fenomenal.

För övrigt tycker jag att det börjar närma sig ganska rejält nu. Några nationella prov, ett muntligt religionsprov och en sista inlämningsuppgift. Sen så. Sen är vi i hamn. Studenten. Galet. Det känns som att det bara var någon vecka sedan vi satt i matsalen och hörde treornas hån "Vem vill gå i tvåan nu? INGEN INGEN!" och trodde att vi aldrig skulle nå fram till den där dagen då vi själva kunde stå och skråla så i matsalen. Vi är snart där. Snart.


Glatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0