Sommarväder och sommarkläder

Igårkväll hade vi mys i tivoliparken med sommarväder, brännboll och mycket folk. Det är konstigt det där med sommarvädret. När man går hemifrån har man inte en tanke på att det faktiskt blir ganska så (svin)kallt på kvällen och drar på sig shorts och en tröja. Nåja, det var en bra stund i parken även om jag missade (läs: slapp) brännbollen. Kvällen avslutades hemma hos Sanna där jag råkade bli inlåst på toaletten. Sanna klättrade upp på taket för att få ut mig. Resultat: båda två var inlåsta. Dennis klättrade upp på taket för att få ut oss. Resultat: alla tre var inlåsta. Ingrosso klättrade upp på taket för att få ut oss. Resultat: alla fyra inlåsta. Till slut lyckades Dennis faktiskt få upp dörren så att vi kunde komma ut till de andra.

Ikväll ska jag hämta min balklänning, tjoho! Har dessutom provat balfrisyr idag. Svår ångest uppstod när det helt plötsligt fanns två alternativ. Återkommer med resultat.



IMORGON ÄR DET SKATTJAKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0