75 dagar kvar!

Är det okej att använda bloggen som klagomur ibland? Ja men vad bra. Veckan från helvetet har nämligen just påbörjats. Detta innebär i stora drag att det sista man tänker på innan man somnar är morgondagens prov och gårdagens inlämning. Det första man tänker på när man vaknar är dagens prov och morgondagens inlämning. Choklad brukar förtäras, annan mat är det inte så noga med. Man kommer på sig själv med att nästan missa busstoppet eftersom man råkat somna trots att man inte skulle göra det, eftersom nattsömnen blivit störd av räntelagen, Riksbankens referensränta och projektarbetesrapporten. Ibland går man ifrån datorn och skriker till sina kära föräldrar att man kan ta ett IG bara man "slipper den här jäääävla skiten". Eventuellt gråter man en skvätt innan man sätter sig och skriver klart den där "helvetes inlämningen". Mycket svordomar den här veckan. Skolan är härlig ibland!

För övrigt är det 75 dagar kvar till studenten (om jag räknat rätt). Det är sånt som gör att man faktiskt överlever den här veckan.

 
Innan vi upptäckte hur många dagar det är kvar till studenten. Jag är härligt irriterad medan syrran är lite sådär "jag ska leka i sandlådan hela veckan"-glad. Försökte få henne att se åtminstone lite småarg ut men det gick inte så bra.


Efter vi upptäckte hur många dagar det är kvar till studenten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

IG är inte ok så plugga du dom sista dagarna oxå!

2011-03-29 @ 06:49:34
Postat av: Maggan

Det finns ett liv där borta.....ni ser verkligen läckra ut särskilt syrran:)

2011-03-29 @ 08:18:04
Postat av: Anonym

Lilla Hannah du kan inte börja räkna ner ännu.Du får vänta tills du har en kamlängd kvar.Kram från MORMOR.

2011-03-29 @ 18:56:41
Postat av: Pappa

Benämningen IG finns inte i den bästa av världar.

Jag ser fram emot när du är tillbaka " FROM HELL "

Puss

2011-03-30 @ 08:41:10
Postat av: Hannah

Mormor, jag började räkna ner för längesen!

Maggan, kan bara hålla med dig.

Mamma o pappa, trevligt att ni fortfarande står ut med mig. Will be back from hell soon! (För övrigt gillar jag att du höjer mig till skyarna, papsen)

2011-03-30 @ 13:38:32
Postat av: Morfar

Nog är det fler som höjer dig till skyarna,tillochmed ovanför men jag får kanske tänka om.

2011-03-31 @ 14:21:07
Postat av: Lovisa

word! kort sagt. sitter i bibblan nu, ska kötta NK-plugg/svenskatal/projektrapport/engelskatexten/engelskaglosorna ett tag. eheheh. see you on the other side typ.

2011-03-31 @ 15:05:38
Postat av: Hannah

Morfar, nej fortsätt gärna med det. Jag gillar att vara där uppe bland molnen där ni placerar mig :) Jag tror det är bra för mitt självförtroende höhö

2011-03-31 @ 18:05:24
Postat av: Hannah

Lovisa, i'll meet you on the other side! Good luck :)

2011-03-31 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0