Alla hjärtans dag



Idag är det alla hjärtans dag. Kommersiellt trams som affärerna drar in miljontals kronor på tycker vissa (mest singlar kanske?), en mysig dag tycker andra (paren...?). I och för sig tycker jag att man borde sprida kärlek varenda dag, året runt, men kan det finnas en dag som hyllar kanelbullen så kan det definitivt finnas en som hyllar kärleken. Så, se till att sprida lite kärlek idag, precis som alla andra dagar.

Själv skulle jag vilja ge min familj och mina vänner lite extra love idag. Kanske även den personen som uppfann sourcreme/onion-smaken på chips (Det måste ju ha varit ett jävla geni!). Och eventuellt också till den av mina kära klasskompisar som fixat så att onsdagens prov är inställt. Nu blir det förtäring av tårtan här ovanför, som mormor och lillasyster hade slängt ihop lagom tills jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Simon Sjöstrand

Tackar och bugar :) Skönt att ha det inställt!

2011-02-14 @ 17:37:23
Postat av: Hannah

Helt lovely! :)

2011-02-14 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0