Hej då bloggen!

Då var vi här till slut. Sista blogginlägget ska tillverkas och efter det säger jag och bloggen hej då. Vill börja med (nu blir det visserligen inte i början eftersom jag redan är inne på tredje meningen men ni förstår principen) att tacka er som svarade på inlägget med frågorna från förra veckan. Egentligen skulle jag ju kunna slänga iväg ett stort tack till alla mina läsare som följt bloggen under de här månaderna. Ni har gett mig både bra statistik och fina kommentarer, vilket ju i stort sett var det som bloggen ville uppnå. Nu säger vi, jag och bloggen, dock hej då till varandra och inte minst till er.

Vi har ett år framför oss som kommer innebära (och har inneburit) en del förändringar inom politiken. Japan håller på att byggas upp och vi hoppas på att naturkatastroferna lyser med sin frånvaro resten av året. Jag själv ser fram mot en vår som inkluderar Spanien, karneval, skattjakt, bal och student. Kanske väcker jag bloggen till liv igen så att ni får ta del av de här festligheterna, vem vet.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för härliga, kloka, humoristiska inlägg och lycka till med allt partajande framöver.

2011-04-11 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0